Slottshagskyrkans Gemenskapshelg

Välkommen till en gemenskapshelg för alla åldrar.

Det blir en helg med församlingsgemenskap för både dig som är med i församlingen eller som finns med runt omkring i någon av våra verksamheter.

Helgen kommer innehålla härlig gemenskap, god mat, andakter, lekar, bibelstudium, musik m.m.

Var: På Sörgården i Eket, vi bor över där, medtag egna lakan och handdukar och annat du kan behöva.

När: 21-22 september, ankomst från kl 17 hemfärd ca kl 16

Kostnad: 350 kr för vuxna och 120 kr för barn, max 800 per familj.
Det finns också möjlighet att ta med egen husvagn/husbil. Kostnaden blir då endast för mat.

Anmäl dig via mail till fredrik.sodertun@slottshagskyrkan.se samt betala in deltagaravgiften på Bankgiro: 5043-6328, märk inbetalningen ”Gemenskapshelg”. Anmäl senast 10 september.
Skriv: Namn på alla deltagare, ev. specialkost eller vegetarisk kost och om du behöver hjälp med transport.

Fundera gärna på något kul att bidra med till lägerbålet, en sketch, en sång m.m.

Är du bra på att baka? Då får gärna baka bullar eller nån god kaka att ha till fika. Meddela i anmälan om du har möjlighet till detta ?

Frågor? Hör av dig till Pastor Fredrik via mail eller på telefon 0733-389856