Gudstjänsten på söndagen är veckans höjdpunkt

Klockan 10:30 på söndagar samlas alla som vill i Slottshagskyrkan alt Rosengårdskyrkan (se kalender för aktuella uppgifter). Gudstjänsterna kan vara väldigt olika beroende på medverkande. Mötesledare, talare, sångare och alla besökare är med…

Kom precis som du är….
Till Slottshagskyrkan är alla välkomna, när som helst och utan krav. Som besökare räcker det att du är det minsta lilla nyfiken på den kristna tron. Ring eller maila oss gärna, eller varför inte komma till vår gudstjänst nu på söndag? Vi kommer att göra vårt bästa för att du ska känna dig välkommen.

Efter gudstjänsten serveras alltid gott kyrkkaffe en trappa ner i Kärnpunkten.

Slottshagskyrkan ligger precis i norra kanten av Slottshagen, alldeles intill Kärnan mitt i Helsingborg. I vår kalender kan du se vad som är på gång i Slottshagskyrkan, bland annat när vi firar gudstjänst.