Helgen 18-19/1 tackar vi av vår pastor Lennarth och hans Britta, efter nästan 27 år i församlingens tjänst. OBS! att vi kallar detta Tackhelg istället för avskedsmöten, eftersom de ju blir kvar hos oss.

Lördag 18:e kl. 18.00 har vi församlingens tackkväll med förtäring och program. Anmäl dig gärna till expedition@slottshagskyrkan.se eller Eva Carlsson, tel. 042-238408, för förtäringens skull och helst senast måndag 13/1. Du som vill kommer att ges tillfälle att ge Lennarth en hälsning.

På söndagen firar vi Tackgudstjänst kl. 11.00 med representanter för grannförsamlingar och andra berörda.

Vi hoppas på en stor uppslutning vid detta tillfälle. Det är ju mycket speciellt med en pastor som tjänat samma församling under så lång tid och på ett så gott sätt som Lennarth gjort.