örestrand

Välkommen med på församlingsdag(ar) på Örestrand 9-10 september. Vi startar fredag eftermiddag/kväll och avslutar lördag eftermiddag efter fika.

Kl 18 (fredag) serveras kvällsmat bestående av soppa, bröd och smör med dricka därtill.

Vi kommer at ha 4 ”pass” av innehåll mellan alla mat och fikapauser.

Innehållet är inte ”hugget i sten” än, men vi tror att det blir mer än intressant… (det saknas inte programpunkter, det handlar mer om begränsningar…)

Ett mera utförligt program inklusive alla hållpukter kommer att vara tillgängling om ca 14 dagar, dvs runt månadsskiftet augusti/september.

Kostnad för vuxen är 400 kr och för barn 100 kr för allt inklusive övernattning. Utan övernatting kommer priset att reduceras till 200 kr per vuxen och 50 kr per barn (dvs för alla måltider, exkl övernatting).

Vi behöver din anmälan inte senare än den 4 september. Vi kommer att ha anmälningslappar i kyrkan från och med söndag 21 augusti. Du kan även anmäla dej till Jan Palmkvist  jan.palmkvist@gmail.com eller 0708-93 90 94.

I dagsläget (17 augusti) finns det 16 rum tillgängliga med åtminstone 32 bäddar. Det finns möjlighet till familjerum med bäddsoffa/extra sängar att sättas in.
Dock kan det finns viss begränsning av enkelrum helt och hållet beroende på antal anmälda övernattningar. Pga av begränsning avantalet uthyrningsbara rum gäller ”först till kvarn”-principen, så anmäl dej så fort som möjligt…

Slottshagskyrkans styrelse ser fram emot en spännande dag/dygn tillsammans.

Välkommen med!