Om Slottshagskyrkan, Helsingborgs Baptisförsamling

Slottshagskyrkan, Helsingborgs Baptistförsamling är en församling inom Equmeniakyrkan (tidigare Svenska Baptistsamfundet). Men framförallt är vi en brokig samling människor som tillsammans med andra vill söka en närmre gemenskap med Gud.

Gudstjänsten på söndagen är veckans höjdpunkt, andra träffpunkter är körer för olika åldrar, tonårsträff för tonåringarna, måndagsträff för de äldre och mycket mer.

Till Slottshagskyrkan är alla välkomna, när som helst och utan krav. Som besökare räcker det att du är det minsta lilla nyfiken på den kristna tron. Ring eller maila oss gärna, eller varför inte komma till vår gudstjänst nu på söndag? Vi kommer att göra vårt bästa för att du ska känna dig välkommen.

Kyrkan ligger precis i norra kanten av Slottshagen, alldeles intill Kärnan mitt i Helsingborg.